Parc Industrial Sura Mica
Administrator parc
Parcul industrial Șura Mică funcționează sub directa gestionare și administrare a Soc. PARCURI INDUSTRIALE SIBIU – ȘURA MICĂ SA, întreprindere publică înființată în anul 2002, având ca acționar majoritar Comuna Șura Mică, care își desfășoară activitatea în baza Legii nr.186/2013 privind constituirea și funcționarea parcurilor industriale.
Structura organelor de conducere ale societății PARCURI INDUSTRIALE SIBIU – ȘURA MICĂ SA este următoarea:
– Adunarea generală a acționarilor
– Consiliul de administrație
Capitalul social al SC Parcuri Industriale Sibiu – Şura Mică S.A. este de 313.200 lei și este constituit prin aportul în natură și în numerar a 8 acționari persoane juridice române care dețin următoarele cote de participare la capital (%):
– Comuna Șura Mică | 91,47510 % |
– Județul Sibiu | 0,15964 % |
– Municipiul Sibiu | 0,15964 % |
– Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Sibiu | 0,15964 % |
– Fundația Româno-Germană Sibiu | 0,15964 % |
– Centrul pentru Inițierea și Promovarea Afacerilor Sibiu | 0,15964 % |
– SC Apă Canal SA Sibiu | 7,56705% |
– SC Drumuri și Poduri SA Sibiu | 0,15964 % |
Consiliul de administrație al societății a fost numit de către Adunarea generală a acționarilor la data de 12.10.2021, pentru un mandat de 4 ani, și are următoarea componență:
• Moldovan Iosif, președinte (CV)
• Belea Pusa, membru (CV)
Consiliul de administrație a delegat conducerea societății unui director, în baza unui contract de mandat.
Directorul societății este domnul Patru Alexandru Marian, numit in functie de la data de 01.05.2024 pentru un madat de 4 ani pana la data de 30.04.2028
CODUL DE CONDUITĂ ETICĂ al societății – adoptat la data de 23.05.2024: [PDF]
PLAN DE INTEGRITATE PISSM al societății – [PDF]
Politici și criterii de remunerare a administratorilor și directorilor
Pentru activitatea de administrare desfășurată prin ședințe ale Consiliului de Administrație, membrii neexecutivi sunt îndreptățiți să primească o indemnizație fixă lunară și o indemnizație variabilă anuală.
Indemnizația fixă și variabilă pentru membrii Consiliului de administrație se aprobă de Adunarea Generală a Acționarilor.
Indemnizația fixă lunară este plafonată în conformitate cu prevederile OUG nr. 51/2013, respectiv, pentru membrii neexecutivi ai consiliului de administrație, aceasta nu poare depăși media pe 12 luni a câștigului salarial mediu brut lunar din ramura „Administrarea imobilelor pe bază de comision sau contract” comunicat de INS anterior numirii.
Indemnizația variabilă este plătibilă funcție de îndeplinirea indicatorilor și criteriilor de performanță stabiliți în sarcina acestora.
Indemnizația variabilă se aplică începând cu anul 2015 și are valoarea unei indemnizații fixe care se acordă după aprobarea situațiilor financiare anuale, în cuantum de 100% dacă gradul global de realizare anuală al indicatorilor și criteriilor de performanță este ≥ 100 % sau proporțional cu gradul global de realizare anuală al indicatorilor și criteriilor de performanță dacă este < 100%.
Indicatorii și criteriile de performanță care condiționează acordarea integrală a indemnizației variabile, atât pentru membrii Consiliului de Administrație cât și pentru director, sunt următorii:
- Ponderea creanțelor restante, în limita a 40% din acestea;
- Ponderea datoriilor restante de peste 60 zile, în limita a 40% din acestea:
- Lipsa arieratelor la bugete;
- Indicele de realizare a profitului brut.
Declarații de avere și interese
Declarațiile de avere și interese ale persoanelor din conducere pot fi vizualizate pe pagina web a societății și pe pagina web a Agenției Naționale de Integritate : http://declaratii.integritate.eu